×
Informații legislative

Când vizitați un site web, acesta poate stoca sau prelua informații în browser-ul dvs., mai ales sub forma "cookie-urilor". Aceste informații, care ar putea fi despre dvs., despre preferințele dvs. sau despre dispozitivul dvs. (computer, tableta sau telefon), sunt utilizate în cea mai mare parte pentru a face ca site-ul să funcționeze așa cum vă așteptați. Puteți afla mai multe despre modul în care folosim cookie-urile pe acest site și pentru a împiedica setarea cookie-urilor esențiale, făcând click pe diferitele rubrici ale categoriilor de mai jos. Totuși, dacă faceți acest lucru, aceasta poate afecta experiența dvs. pe site și serviciile pe care le putem oferi.

Istoria Naturana
   04/02/2019 11:41:36     Naturana    0 Comments
Istoria Naturana

ÎNCEPUTURILE

 

Carl Dölker a fondat pe data de 10 iulie 1917 în Gomaringen, la poalele grupei muntoase Jura Șvabă, „Carl Dölker Korsettfabrik” (fabrica de corsete Carl Dölker), ce a preluat ulterior numele mărcii: NATURANA.

NATURANA a pus încă de pe atunci un accent deosebit pe cerinţele femeilor privind forma, confortul şi calitatea produselor.

Naturana încă din anul 1917

PERIOADA 1920 
... şi invenţia sutienului

 

În anii 20 ai secolului trecut, multe femei purtau încă corsete. Croitoresele lui Carl Dölker lucrau la comandă, pentru a adapta produsele perfect anatomiei clientelor.

În aceeaşi perioadă au apărut primele inovaţii în domeniul lenjeriei intime, NATURANA contribuind activ la dezvoltarea şi răspândirea sutienului.

Corpul femeilor a fost eliberat din frâiele corsetelor, o adevărată cămaşă de forţă, ce erau strânse de multe ori până la leşin.

Odată cu creşterea capacităţii de producţie a fabricii în anul 1922, Carl Dölker s-a orientat către silueta naturală: produsele purtau denumiri ca „Natura” şi „Naturalis”.

 

Anii 1920 – Sutienul ia locul corsetului

În perioada 1920 - 1930 corsetele au încetat să mai fie la modă. NATURANA a contribuit la dispariţia lor completă din dulapurile femeilor.


PERIOADA 1930 
Forme naturale – clasice, feminine

 

În anul 1932 a fost creată marca „NATURANA”.
Cu un an înainte, Carl şi Gerhard, fii fondatorului, şi-au început activitatea la întreprinderea familială. 

Filosofia companiei se baza, atât în trecut cât şi în prezent, pe conceptul confortului zilnic la purtare şi pe o politică atractivă de preţuri. 

Cu succes: locaţia NATURANA din Gomaringen avea în anii 1930 până la 600 de angajaţi.

 

Anii 1930 – Este creată marca Naturana

A fost creată marca Naturana


PERIOADA 1950 
Anii miracolului economic

 

Odată cu trecerea la formele voluptoase şi sutienele matlasate a crescut şi producţia NATURANA. 

În anii 1950, conducerea companiei a fost preluată de către Gerhard Dölker sen. Activitatea NATURANA s-a extins, producţia fiind repartizată între cele 48 de filiale situate între Dunăre şi Pădurea Neagră.

 

Anii 1950 – Miracolul economic

PERIOADA 1960 
Mai multă elasticitate = 
mai mult confort la purtare

 

Noile materiale inovative, precum elastanul, şi utilizarea firelor din cauciuc au revoluţionat confortul la purtare şi aspectul lenjeriei intime. 

Naturana a incorporat noile materiale în produsele sale şi milioane de femei au profitat. 

Afacerea a fost preluată de Gerhard Dölker jun., nepotul fondatorului.

 

Anii 1960 – Noi materiale, precum elastanul, revoluţionează lenjeria intimă

PERIOADA 1970 
Aproape transparent sau practic invizibil

 

Sutienele au devenit tot mai discrete, mulate pe corp sau chiar transparente. NATURANA a stabilit prin intermediul sutienului „Star”, cu partea frontală încrucişată, noi criterii privind confortul la purtare şi forma croielii. 

Sutienul „Star”, ce a fost prezentat în Germania de către vedeta Marlene Charell, este până în prezent unul din cele mai vândute modele ale companiei.

În anul 1973 NATURANA a lansat prima colecţie de costume de baie.

 

Anii 1970 – Vedeta Marlene Charell prezintă „Star” de la Naturana.

Se lansează sutienul „Star”.


PERIOADA 1980 
Frumuseţe naturală sau eleganţă provocatoare

 

A te simţi bine a fost crezul anilor 80. Acest lucru s-a reflectat inclusiv în produsele companiei, prin utilizarea de materiale naturale, în combinaţie cu croieli funcţionale dar elegante.

 

Anii 1980 – Frumuseţe naturală

PERIOADA 1990 
Materiale inovative

 

Au fost dezvoltate noi materiale ce facilitează circulaţia aerului, precum microfibra. NATURANA a fost unul din primii producători germani ce a adoptat noile materiale.

 

Anii 1990 – Noi materiale inovative

PERIOADA 2000
Hightech pentru dedesubt

 

Sutienul NATURANA „Minimizer” entuziasmează femeile din întreaga lume. Noile tehnologii permit fabricarea de sutiene fără cusături. Rezultatul: şi mai mult confort la purtare.

 

Anii 2000 – Lenjerie intimă highttech

În prezent

 

In prezent, NATURANA îmbină inovaţia şi creativitatea cu o experienţă de aproape 100 de ani în domeniul designului hainelor. Punem un accent deosebit pe funcţionalitate şi un croi excelent. Obiectivul nostru zilnic este de a oferi clientelor noastre un plus de confort şi frumuseţe respectiv de a spori calitatea vieţii lor. De multe ori, este vorba de detalii mici, soluţii tehnice respectiv caracteristici ascunse, sau care nu sunt vizibile din prima, dar care sporesc semnificativ satisfacţia şi confortul în cazul utilizării zilnice.

În prezent – 100 de ani Naturana

Share This Post :

Comments

Log in or register to post comments